Hrádok 13.-16.6.2019

Aj tohto roku sa Slaňák rozhodol urobiť si klubový výjazd a znova troška ďalej od domácich oblastí. Tento rok to nejak vyšlo na oblasť Hrádok. Možno trošku nešťastne, ale poďme poporiadku.

HrádokNávrhy na výlet nejako nepadali tak sme s Lukášom navrhli Hrádok. Hlavné dôvody boli dva. K dispozícii bola chatka a priestor pre autá a stany. Druhým bol samotný Hrádok. Lezenie pre všetky kategórie lezcov. Dlhé cesty v obťažnostiach zaujímavých aj pre nás a taktiež viacdĺžky na vyskúšanie. Tradičné aj odistené cesty. Bouldre na neďalekej Končitej. Problém bol iba jeden. Počasie. Hic nenormalny bol, ale prekladať to na inokedy sa nám už pravdupovediac nechcelo. A nikto neprotestoval 😀

1. deň

Došiel som vlakom z BA (klimatizovanym) nejako poobede, cestou hore ma vzal Filip, ktorý došiel už v stredu a šli sme kúpiť nejakú večeru. Filip s Matúšom v potoku postavili menšiu hrádzuBaňurik a tak sme mali úplne luxusný baňurik, ktorý sa využíval počas celého našeho pobytu. Večer sa dovalila časť Slaňáku Maťovou priamou autobusovou linkou Vranov – Hrádok. Večerná opekačka a pivečko padlo veľmi vhod.

Kedže bol neskutočný hic a Hrádok sa lezie na slnku, tak trebalo vstať veľmi skoro aby sa stihlo poliezť aspoň zopár ciest. Ráno sa zo spacáku podarilo vyhrabať Filipovi, Matúšovi, Dominike a Soni. Spod spacáku som ich jedným očkom vyprevadil a išiel ďalej zdichac.Okolo 10-11 už boli späť. Kubo s Vikou sa vybrali Ranný vstávačibouldrovať na Končitú. Kubovi sa podarilo preliezť Levitáciu (7A). My sme zatiaľ spracovali mäsko na zajtrajší guľáš a dnešnú fazuľovicu. Dajaké drevo sme prichystali a potom za odmenu čľupkanie sa v baňuri. Došli ďalší členovia z východu a čiech a zopár sympatizantov z BA. A večer už klasicky 🙂

Toto ráno som si šiel zaliezť už aj ja. Aj napriek tomu, že som spal len zopár hodín a zobudil som sa vlastne až pod skalami, sa mi liezlo celkom dobre. Zo tri cesty a šli sme nazad do kempu. FilipSekaniny s Peťom skúsili viacdĺžku. Okolo obeda nás Peťo zaviedol na Sekaniny. Skaly sú schované v lese, takže sa liezlo podstatne lepšie. Okrem Šutra, ale nikto iný lepšie výkony nepodaval 😀 Vrátili sme sa do kempu a všetci rovno do vody. Podávalo sa pivo a guľáš. Všetko tak jak ma byť. Hudobníkov sme mali viac než dosť. Gitara horela.

Ďalšie ráno už len pratačky a pred obedom už po nás neostalo nič okrem poľahanej trávy. Ďakujem krásne za parádny predĺžený víkend.

Dúfam, že ste si ho užili aspoň tak ako ja. Okrem kusancov od komárov a kliešťov sme iné zranenia nemali. O rok sa vidíme znova!

výprava: skoro cely slaňak, už ani nepamätam kto presne (viď foto pod člankom) 😀